Przerwa na posiłek jest między 12.30 a 13.25.
I semestr
17 kwietnia - 20 lipca
II semestr
3 września - 25 grudnia
III semestr
4 Stycznia - 20 marca
W okresie ferii uczniowie mogą zostać w szkole bądź wybrać się do rodzin. Podobnie jest ze wszystkimi dniami świątecznymi.
Klasa A
Wiek od 15 do 19 lat.
Pięciostopniowe ocenianie: 1, 2, 3, 4, 5
Przedmioty: etyka, kaligrafia, j. japoński (hiragana, katakana, znaki kanji, literatura), matematyka, sztuka, muzyka, wychowanie
fizyczne, fizyka, biologia, chemia, archeologia, historia, prawo, geografia, administracja, muzyka, j. angielski oraz j. niemiecki/chiński/koreański/hiszpański/francuski, prowadzenie domu
Lekcje kończą się o 16:30. Od 16:40 trwają zajęcia dodatkowe.
Godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota |
9:00-10:30 | etyka | sztuka | archeologia | wych. fiz. | biologia | fizyka |
10:35-12:30 | muzyka | j. japoński | muzyka | matematyka | j. angielski | muzyka |
13:25-14:55 | prawo | kaligrafia | historia | chemia | geografia | administracja |
15:00-16:30 | j. obcy | muzyka | prowadzenie domu | muzyka | muzyka | j. angielski |
16:40-18:20 | ? | ? | ? | ? | ? | zaj. wokal. |
18:30-20:10 | in. perkusyjne | zaj. wokal. | in. dęte | zaj. wokal. | in. strunowe | zaj. strunowe |
Klasa B
Wiek od 12 do 15 lat.
Pięciostopniowe ocenianie: 1, 2, 3, 4, 5
Przedmioty: etyka, kaligrafia, j. japoński (hiragana, katakana, znaki kanji, literatura), j. angielski, matematyka, sztuka, muzyka, wychowanie
fizyczne, nauki społeczne, nauki przyrodnicze, prowadzenie domu
Lekcje kończą się o 14:55. Od 15:00 trwają zajęcia dodatkowe.
Godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota |
9:00-10:30 | kaligrafia | nauki przyrodnicze | nauki społeczne | nauki społeczne | sztuka | prowadzenie domu |
10:35-12:30 | j. japoński | muzyka | j. angielski | muzyka | matematyka | muzyka |
13:25-14:55 | j. japoński | j. angielski | etyka | matematyka | wych. fiz. | nauki przyrodnicze |
15:00-16:30 | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
16:40-18:20 | ? | ? | ? | ? | ? | zaj. wokal. |
18:30-20:10 | in. perkusyjne | zaj. wokal. | in. dęte | zaj. wokal. | in. strunowe | zaj. strunowe |
Klasa C
Wiek od 9 do 12 lat.
Trzystopniowe ocenianie: 1, 2, 3
Przedmioty: etyka, kaligrafia, j. japoński (hiragana, katakana, znaki kanji, literatura), matematyka, sztuka, muzyka, wychowanie
fizyczne, nauki społeczne, nauki przyrodnicze, prowadzenie domu
Lekcje kończą się o 12:30. Od 13:25 trwają zajęcia dodatkowe.
Godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota |
9:00-10:30 | etyka | kaligrafia | sztuka | wych. fiz. | nauki przyrodnicze | prowadzenie domu |
10:35-12:30 | matematyka | muzyka | j. japoński | matematyka | muzyka | j. japoński |
13:25-14:55 | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
15:00-16:30 | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
16:40-18:20 | ? | ? | ? | ? | ? | zaj. wokal. |
18:30-20:10 | in. perkusyjne | zaj. wokal. | in. dęte | zaj. wokal. | in. strunowe | zaj. strunowe |
Klasa D
Wiek od 6 do 9 lat.
Trzystopniowe ocenianie: 1, 2, 3
Przedmioty: j. japoński (hiragana, katakana, znaki kanji), matematyka, muzyka, wychowanie fizyczne
Lekcje kończą się o 10:30. Od 10:35 trwają zajęcia dodatkowe.Godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota |
9:00-10:30 | muzyka | j. japoński | matematyka | wych. fiz. | j. japoński | muzyka |
10:35-12:30 | ? | ? | kształcenie słuchu | ? | kształcenie słuchu | ? |
13:25-14:55 | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
15:00-16:30 | ? | ? | ? | ? | ? | |
16:40-18:20 | ? | ? | ? | ? | ? | zaj. wokal. |
18:30-20:10 | in. perkusyjne | zaj. wokal. | in. dęte | zaj. wokal. | in. strunowe | zaj. strunowe |
Kółka zainteresowań
Osoby zapisane
Zajęcia wokalne: (wt., czw. 18:30-20:10, sobota 16:40-18:20), pan:Instrumenty perkusyjne (pon. 18:30-20:10), pani: -
Instrumenty dęte (środa. 18:30-20:10), pani: -
Instrumenty strunowe (piątek, sobota. 18:30-20:10), pani: -
Tylko klasa D
Kształcenie słuchu (śr., ptk. 10:35-12:30), pani:
Nowe kółka
Można utworzyć własne! Co każdy koniec semestru każdy może wymyślić swój i nadesłać. W życie wchodzą te, które najpierw otrzymają największą ilość głosów w ankiecie, a później zapisze się do nich min. 2 uczniów.Aby stworzyć własne kółko, należy uzupełnić poniższy formularz:
Nazwa: (wymyśl coś, co dobrze oddaje kółko)
Przewodniczący kółka: (imię twojej postaci, max. może być 3 przewodniczących)
Docelowe klasy: (A/B/C/D; można wpisać kilka lub "brak" - wtedy dołączyć może dosłownie każdy)
Sala zajmowana przez uczniów: (budynek w którym się ma znajdować oraz określenie, z jakiego przedmiotu ma on być; należy pamiętać, że każda klasa ma inną salę, czyli prawidłowo należy napisać np. sala do j. japońskiego klasy D)
Czas, w którym będą się odbywać zajęcia: (zakres godzinowy)
Co ma się na nich robić?: (chyba nie trzeba wyjaśniać)
Wymagania od osób dołączających: (można wpisać "brak" lub podać coś, np. umiejętność gry na klarnecie, min. 3; posiadanie długich włosów; bycie chłopakiem itd.)
Zgłoszone kółka zainteresowań
(brak)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz